27 Mart 2017 Pazartesi

Duyuru Okul Öncesi Eğitim Programı Anaokulunuza Özel

Okul Danışmanlığı Hizmetleri olarak edindiğimiz bilgi ve tecrübeler neticesinde daha kaliteli ve profesyonel okul öncesi eğitim ortamlarının hazırlanması ile ilgili olarak çalışmalar yapmış bulunmaktayız.



Araştırmalarımız sonucunda Ankara Üniversitesi Okul Öncesi Bölümü ile iş birliği yapıp her anaokulunun kendine özel olarak hazırlanan bir okul öncesi eğitim programı geliştirmiş bulunuyoruz.

Bu okul öncesi eğitim programının faydalarından bahsetmek istiyoruz.

Anaokulu açmak isteyen bir çok kişi yatırım amacıyla sektöre girer. Lakin bu sistemin içinde bir eğitim programı yoktur. Anaokuluna alınan personel kendi imkanlarıyla bir model oluşturur ve kitaplar karşılığında bu eğitim programını uygular.

Okul Danışmanlığı Hizmetlerinin Ankara Üniversitesi okul öncesi bölümü ile geliştirdiği program sayesinde okulun idari yapılanması, eğitim programlarının yapılması ve personelin eğitilmesi ile eğitim ortamı çok daha sağlıklı bir yapıya kavuşmaktadır. İşin özü bu işi bilmiyorum diyen bir kişi, programa sahip olduğu takdirde bütün işleyişi çok iyi olarak bilecektir ve denetleme mekanizmasında neler yapabileceğini görebilecektir.

Başlangıç için belirli sayıda anaokuluna yönelik çalışmalar yapılacaktır.

Detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.

Okul Danışmanlığı Hizmetleri.