Anaokulu Nasıl Açılır?


Anaokulu Nasıl Açılır. 

Önce prosedür evrakları hazırlanmalıdır. Sonra Milli eğitim bakanlığına başvuru yapılmalıdır.
Müfettiş onayından sonra ruhsatınızın size gelme süresi yaklaşık 1 aydır.  Bu şekilde anaokulu nasıl açılır sorusu cevaplanmış olmaktadır.

Şimdi süreci anaokulu düşüncesi ortaya çıktığı andan itibaren ele alacağız.


Evet şimdi anaokulu açmak istiyorum fikri ile başlıyoruz.

Anaokulu Nasıl Açılır ?

Her yatırımda olduğu gibi anaokulu yatırımı içinde bir bütçe oluşturmanız gerekmektedir. Bu bütçenin ne kadar olacağını belirlemek gerekecek. Eğer anaokulu açma maliyeti hakkında bilginiz yoksa okul danışmanlığı sitemizdeki anaokulu açma maliyeti yazısını okuyabilirsiniz.
Bütçemizi ayırdıktan sonra yapılacak olan ilk çalışma yer bulma olacaktır.  Hedeflerinize uygun bir yer bulduktan sonra yapılacak çalışmalara geçebilirsiniz.

Anaokulu binanızı bulduktan sonra anaokulu açmak için gerekli şartları sağlamalısınız. Bu şartları sağladıktan sonra ruhsat işlemlerine geçiyoruz.

Bağlı bulunduğunuz ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvuru evraklarınızı vermeniz gerekmektedir.
Başvuru için gerekli şartlar ve evrakları hazırlamalısınız.
Evraklarınızı teslim ettikten yaklaşık 15 gün içinde milli eğitim müfettişleri gelip yerinizi kontrol edeceklerdir. Bu kontrol sonucunda uygunluk tespiti yapılacak ve onay işlemleriniz için rapor yazılacaktır.

Müfettişin yazdığı rapor önce il milli eğitim müdürlüğü tarafından Milli eğitim bakanlığına gönderilecektir. Bakanlıkta durma süresi maksimum 5 iş günüdür. Bundan sonra tersine işlem başlayacak.
Bakanlık il milli eğitim müdürlüğüne onayı gönderecek, il milli eğitim müdürlüğü ruhsat onayını valiliğe gönderecek, valilikte il milli eğitim müdürlüğüne geri dönüş yapacak. Bu aşamada ruhsatınız onaylanmıştır. İl milli eğitim müdürlüğünden ilçe milli eğitim müdürlüğüne ruhsatınız gelecektir.  İlçe milli eğitim müdürlüğü sizin vermiş olduğunuz numaralardan arayarak ruhsatınızı alabilirsiniz diyecektir.

Her bir birim için 3 iş günü yazabilirsiniz. Ruhsatın müfettiş onayından sonra size ulaşması yaklaşık 1 ay süre ile olabilmektedir.



 Anaokulu Nasıl Açılır sorusunun kısa cevabı yan taraftaki görselde bulunmaktadır.

Okul Danışmanlığı hizmetleri olarak yaptığımız tüm anaokulu çalışmalarında dikkat ettiğimiz husus yatırımın geri dönüşüdür. Bu bağlamda yapılan çalışmalar kısa sürede sizi zirveye taşımaktadır.


İşinizi şansa bırakmayın,


Anaokulu nasıl açılır sorusunun cevabını vermiş olduk. Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere...
Sorularınız için bize ulaşabilirsiniz.
Yusuf YILMAZ
Anaokulu Kurulum Uzmanı