Kaliteli Anaokulu Açmak için Gerekli Faktörler

Kaliteli Anaokulu Açmak için Gerekli Faktörler

Bir çok kişinin hayalini kurduğu kimilerinin de sahibi olduğu okul öncesi eğitim kurumları çocuklarımızı geleceğe hazırlamada çok önemli bir rol oynamaktadır. Hal böyle olunca da okul öncesi eğitimin önemi her geçen gün artmaktadır. Çocuğu olan herkes çocuğunu iyi bir anaokulu ya da kreşe göndermek ister.


Tabi bu söylendiği kadar kolay bir iş değildir. Danışmanlık hizmetlerimizden faydalanan bir çok kimsenin istekleri hep bu yönde.

Çocuğumu kreşe gönderdim sonra yetersiz gördüm.
Çocuğum için anaokulu bakıyorum ama hiç biri istediğim gibi değil.
Çocuğumu bırakabileceğim bir yer bulamadığım için kendi yerimi açmak istiyorum.

Yukarıdaki açıklamaların tamamı anaokulu ve kreş konusunda bilgisi bulunmayan ama duyarlı kimseler.  Tabi birde işin içinden gelip bu işi daha iyi yapacağına inanan kesim bulunmaktadır. En büyük avantajları tecrübeleri. Ama unutmamak gerekir ki bu tecrübeyi nerede kazandık. Hangi okul öncesi eğitim kurumunun kültürünü aldık. Belki bir kaç anaokulu ya da kreş tecrübesi en azından işleyişin nasıl yapılacağına dair bir çok tecrübe barındırmaktadır. Bundan sonraki aşama kimin yoğurdu nasıl yiyeceğinin hesaplanmasıdır.

Gelen yoğun talep üzerine yeni yazılar kaleme alıyoruz ve bu yazıları bir çok ortamda paylaşıyoruz. Geri dönüşlerin pozitif olması bizim bu alanda doğru iş yaptığımızı göstermektedir. Şimdi bir kaç tüyo paylaşacağız.

İlk etapta anaokulu açmak isteyenlere tavsiyemiz var ve kesinlikle bu tavsiyeye uyunuz.
Anaokulu ya da kreş açma fikriniz olabilir. Bu durumda ilk yapacağınız şey beklentilerinizi not etmek. Sonrasında bu beklentilere nasıl ulaşacağımız konusunda  hesap yapmalarıdır. Artık karşılaşmaktan yorulduğumuz çok ucuza anaokulu ya da kreş açma konularıyla uğraşmayın. Hiç bir ürünün ya da hizmetin kalitesini düşürmeden ucuza mal edemezsiniz. Bu durum sizin işletmenizin baştan hatayla başlamasına neden olur. Çünkü hesapta olmayan giderleriniz var ve bunları işe başladığınızda değil sona yaklaştığınızda görüyorsunuz. Bu da ciddi bir sorun haline gelip küçük olsun benim olsun mantığından uzaklaştırıyor. Sonrası ise ciddi pişmanlıklar oluşturuyor. İşletme kazanamıyor ve giderler fazla. Ya kapanacak ya da devredecek.

Genel anlamda anaokulu açmak ya da kreş açmak konularında çok sorun olacağını düşünenler için söyleyelim. İşinizi baştan sıkı tuttuğunuzda herşey kolay olacaktır. Sizi zorlayacak herhangi bir durum ortaya çıkmaz. En azından bizim için böyle görünüyor.

Alt yapınızı hazırladığınıza göre çalışmaya başlayabilirsiniz. Size 3 faktör sunacağız. Bu 3 başlık çalışmalarınızdan kalitenize kadar bir çok konuda size fikir verecektir.

1- Yönetim Organizasyonu
2- Konsept
3- Eğitim Anlayışınız

Bu üçlü birbirinin vazgeçilmezidir. Kurulum işlemlerinden sonra karşınıza çıkabilecek her türlü detay burada yer alacaktır.

O yüzden yeni bir anaokulu ya da kreş açmak isteyenlerin, teferruatlarla değil tamamen bütüne odaklanmaları gerekmektedir. Prosedürler nasıl olacak diyebilirsiniz. O en kolay aşaması çünkü alt yapınız sağlam.

Tüm bunları nasıl gerçekleştireceğim diyorsanız o zaman bizi arayabilirsiniz. Süreci sağlıklı bir şekilde yönetelim ve rekabeti yüksek kaliteli bir eğitim kurumunuz olsun.

Okul Danışmanlığı Hizmetleri