Okul Öncesi Eğitim Araçları

Okul öncesi eğitim araçlarına ihtiyaç duyduğunuz takdirde Okul Danışmanlığı Hizmetlerinin Eğitim Araçları sitesinden bilgi alabilirsiniz.

Okul Danışmanlığı Hizmetleri, Eğitim araçları hizmetlerindeki iş ortağı, Eğitim araçları sektörünün önde gelen isimlerinden olan İnci Eğitim Araçlarını kullanmaktadır. Yaptığımız araştırmalar neticesinde en iyisi ve en kalitelisini üreten İnci Eğitim araçları ile birlikte çalışmalarına hız kazandırmıştır.
Bu gün yapmış olduğumuz işlerin tamamında çok sağlam geri dönüşler almış bulunmaktayız. Referanslarımız her geçen gün artmakta ve işimizi de her geçen gün büyütmekteyiz.
Okul Danışmanlığı Hizmetleri aynı zamanda anaokulu kurulumu hizmetlerini gerçekleştirmektedir. Anaokulu kurulumu için gerekli olan anaokulu ve kreş donanımlarını sağlayan bir kurum olmasının yanı sıra çalıştığımız tüm okullar için de psikolojik danışmanlık ve rehberlik hizmetlerini de sunmaktayız. En iyi ve en ideal anaokulu kavramının oluşmasına sağlamış olduğumuz katkılar, velilerin çocukları için seçecekleri anaokullarını bulmalarına yardımcı olmaktadır.
Aynı zamanda okulunuzu Okul Danışmanlığı Hizmetlerinin Okul Rehberine kayıt edebilirsiniz.

Okul öncesi Eğitim araçları için tek yapmanız gereken sitemize ulaşmak.
Okul Öncesi Eğitim Araçları Platformu
Yeni okullar yeni umutların doğmasına neden olur. Amacımız kendini gerçekleştiren bireylerin yetişmesine katkı sağlamaktır.

Okul Danışmanlığı Hizmetleri 2013

Yorumlar