22 Şubat 2015 Pazar

Anaokulu Franchising IPC Okul Danışmanlığı Hizmetlerinde

Anaokulu Franchise hakkında gelen isteklere cevap verebilmek adına IPC ( İnternational Preschool Curriculum) Okul Öncesi Eğitim Programı ile protokolümüz olumlu olarak sonuçlanmış ve Okul Danışmanlığı Hizmetleri olarak güçlü bir Franchise ismini kazanmış durumdayız. Henüz Türkiye'ye yeni gelmiş olan IPC, 6 içerik öğrenme alanı, 56 temaya göre düzenlenmiş vedüzenlenmeye devam eden ünite konuları ve toplamda 75 çocuk kitabı ile çalışmalarını devam ettirmektedir. Şuan da İngilizce olarak eğitim sistemi sunan IPC Fransızca ve Çince ile ilgili olarak eğitim sistemini geliştirmektedir.


Anaokulu ve kreşler için geliştirilmiş olan IPC 6 ay-72 ay arası eğitim programına sahiptir. Bu açıdan baktığımızda, eğitim programları ile birlikte 0-2 yaş grubu çocuk alan kreşler için ideal bir yöntem olmaktadır.

Normal şartlar da yeni açılacak olan anaokulu ve kreşler franchise veren kuruluşları ararken IPC şuanda var olan ve işletmelerine devam eden anaokulu ve kreşlere de bayilik vermektedir.

Öğretmen eğitimlerinden yönetici el kitabına kadar bir çok noktada kurumu destekleyen IPC hafta içi 5 gün boyunca destek vermektedir.

Yeni kurulacak olan anaokulu ve kreşler için projelendirme çalışmaları, konsept oluşturulması, tanıtım ve reklam çalışmalarının hazırlanmasına kadar bir çok noktada tam destek vermektedir.
Kuruluşun başarısı için gerekli olan paylaşımları sunmaktadır.

Kısacası yeni bir anaokulu ya da kreş açmak istediğinizde IPC 'yi tercih ettiğinizde, size kalan sadece prosedür için gerekli evrakları hazırlamak kalacaktır.

IPC Türkiye'de kendi eğitim programı olan tek Anaokulu Franchise sistemidir.

IPC hakkında detaylı bilgi almak için merkezimizi arayabilirsiniz ya da aşağıdaki bağlantıya giderek IPC tanıtım Sayfamızı kontrol edebilir sayfanın altında bulunan IPC Tanıtım kitapçığını indirebilirsiniz.

IPC ( International Preschool Curriculum) Okul Öncesi Eğitim Programı