12 Ocak 2015 Pazartesi

Anaokulu Franchise (IPC)

Yeni bir anaokulu açarken maliyetlerimizi iyi araştırırız. Anaokulu için yapmak istediklerimizi belirlerken öncelikle öğrencileri nasıl bulacağımız konusunda bilgiler araştırırız. İşimize gelen en kolay yöntem bir marka altında olmaktır. Araştırmalarımızı yaparken bayilik veren anaokulları ve kreşlere yöneltiriz. Gerekli bilgileri aldıktan sonra bayilik alabilmek için master franchise firması ile iletişime geçeriz ve fiyatlar hakkında bilgi alırız. Bütçemize uygun olanı seçer ve yolumuza onunla devam ederiz.


Bir çok anaokulu franchise veren firma bulunmaktadır. Yerli ve yabacı olmak üzere hepsinin kendi içinde bir değeri vardır.

Henüz Türkiye'ye yeni gelmiş olan bir anaokulu franchising sistemi olan IPC ( International Preschool Curriculum) Okul Öncesi Eğitim Programı, içindeki eğitim sistemi ile 6 aylık bebeklik döneminden başlayarak 6 yaşına kadar süregelen bir eğitim programını kapsamaktadır. Dünyada 115 noktada faaliyet gösteren IPC, Türkiye'deki anaokulu ve kreş sayılarını artırma amacındadır. Bu vesileyle yeni açacağınız anaokulu için bir çok desteği de size sunmaktadır.

Okul Danışmanlığı ve IPC iş birliği ile yeni açılacak anaokullarına projelendirme desteği hizmeti ücretsiz sunulmaktadır. Aynı zamanda eğitim sisteminin tamamı ingilizce olup ikinci ya da üçüncü dil eğitimini de yine ipc bünyesinde bulabileceksiniz.

IPC ile eğitmen eğitimleri, eğitim meteryalleri, projelendirme, kurulum, kurumsal kimlik çalışması,
tanıtım ve reklam çalışmaları, iş planı geliştirme ve yönetim danışmanlığı, işletme sahibi için el kitapçığı, kurum politikası kitapçığı  ve dahası...

İyi bir eğitim programı ile başarınızı daimi yapabilirsiniz.

Franchise aldığınız zaman size yalnızca arkanıza yaslanmak kalacaktır taa ki anaokulunuz açılıncaya kadar.

Anaokulu Franchising alındığı zaman tüm işlerinizi kontrol altına alacak, kurum yönetimi kitapçığınız ile birlikte gün gün yapacaklarınızı önceden bileceksiniz. Dilerseniz İngilizce dışında Fransızca veya Çince eğitim de verebilirsiniz.

Eğitimde fark yaratmak istiyorsanız IPC sizin için doğru tercih olacaktır.
IPC Türkiye'de bulunan ilk Uluslararası Eğitim Programıdır.

Detaylı Bilgi için
www.okuldanismanligi.com
0544 213 3009